söndag 16 september 2007

100 inlägg!

Hur ska vi fira detta? Tänk 100 inlägg, när skaffade jag denna egentligen? Hade den inte varit oanvänd i sommar så skulle det vara betydligt fler.. Men fler blir det nog ändå så vi kommer igen när det är 10 000 meningslösa bloggar eller något!

Dagen har jag ägnat åt matlagning, ett kg köttfärs har blivit köttbullar, köttfärssås, gratäng och så lite lunch-tacos! Har även hunnit med lite socialt liv och en sväng till iksu med core och cykling, började med en kvart på löpbandet men fick byta till cykeln då mina nya träningsskor skaver på mitt gamla skavsår så nu sitter compeed på plats igen och ska läka detta tills imorn! Nu har jag precis varit duktig och plugga och fått till cirkus 3 sidor datorskrivet så detta ska nog gå vägen, det är ju bara 2-2.5 som ska läggas in så med lite finjusteringar så!

Annars så diggar jag Uggla stenhårt idag. Ska kila o göra någon kvällsmat nu och sedan se på Mamma söker fru!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar