tisdag 4 september 2007

Tillbaka på iksu

Störtskönt, nu är vi tillbaka! En timma aerobic bas idag, det kändes i benen men annars gick det förvånansvärt bra, all kondition kanske inte är helt borta? Får väl se hur kroppen känns imorn.. Ett pass core och ett pass afro inbokat då. Jo Lissabon förstår ni, de har ju byggt ut/byggt om på iksu och då har de nu fått för sig att byta namn på salarna så studion heter numera lissabon, de andra heter typ Madrid, Helsingfors, Paris, Bottenviken.. Ja, massa namn på länder i europa är det väl som gäller. Och så är det uppdelat i en nord, syd, väst och östdel. Iksu är bra stort, det finns bra mycket att göra där, det är himla roligt och jag trivs kanon! Mycket bra, skoj att träna :) Otroligt skoj. Jag som hade tänkt käka lite enbart soppan men jag pallar det inte för jag vill träna!

Nu ska jag kika lite på teven igen, jag har ju knappt gjort det på tre månader så jag har en del att ta igen ;) Tidig natta också då skolan börjar NIO imorn, hualigen.

1 kommentar:

  1. Hej Malla. Jag vet inte hur det är i norr men här i söder är Paris, Helsingfors och Madrid inte länder. Men saker och ting förändras ju. Är allt bra?
    Kramar

    SvaraRadera