torsdag 13 september 2007

Free power dance!

Tjohoj, måste hylla denna träningsgrej lite. Får ni chans att prova free power dance nångång så gör det, galet skoj! Det började grymt flummigt och det var nära till skratt många gånger, jäkligt najs musik och hemskt roligt. En kombination av verkligen allt möjligt, sparkar, boxning, merenge (Det fick vi väl lära oss i Dominikanska?) och salsa, bla.. Avslutat med mycket stretch och avslappning. Ja ett väldigt bra kombinerat pass så detta är väl denna hösts afro kan jag tro. Men vi har ju så hemskt mycket på schemat nu för tiden så vi funderar på om vi kanske måste lägga pluggandet på hyllan ett tag för att hinna allt? Haha.

Hade lillebror med till skolan idag, tror faktiskt han tyckte det var skoj som det lät. Men så är ju inte min skola så fruktansvärt trist heller, det finns värre att följa med kan jag tro. Bara det att läraren då hon pratar ju är sååå seg så att man tappar bort sig och helt glömmer vad hon pratar om. Idag förberedde vi temaarbeten om rymden i basgrupperna, planerade och satte upp mål och syften. Sedan redovisning, fyra basgrupper med tema om rymden, kan det bli så himla olika? På eftermiddagen tog jag o Theo en prommis och hamnade nere vid älven och kastade macka. Nu ikväll efter träningen for jag ut till kusinerna och fick grillad mat som var väldigt gott. Sedan cyklade jag iväg med Theo och Vickan till äventyrslekparken och lekte och hade picinic, myspys det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar