fredag 7 september 2007

Mätt i magen

Igår var vi på Droskan, där blir man rätt mätt kan man säga.. Kött, taco, pizza och förrättsbuffé.. ohoj. Det var väldigt trevligt också. Tog en sväng på stan innan och jag köpte mig ett linne och en kofta, men nu vill jag inte ha koftan längre för den sticks :P Är något konstigt material så jag måste nog överväga lite och kanske lämna tillbaka den.


Nu är kameran och mp3:n laddad för en helg i storstan, tycker just nu att det ska blir riktigt roligt men så kommer jag på ibland hur hemsk "dom där" är... Hur vi bara smet in på hotellet och iväg i våras då vi var där, haha. Hey klart det blir skoj, vi får åka till nå trevlig ställe lite utanför mittistan o shoppa. Grönan blir ju kanon iaf, kan inte bli annat! Har dock kommit på att det nog kan vara grymt mycket människor där eftersom herr H bara gör två spelningar i år. Ja, jag ska väl ta och packa lite nu, åker bil ner mot Bollnäs idag men vet inte riktigt när vi ska fara så. Ha en trevlig helg och håll tummarna för solsken och värme imorn!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar