söndag 2 september 2007

Hemma

Sitter och kikar på Hitch just nu, har du sett den Eskimå-emma? Han var rätt lik dig en sväng där ;)

Eskimå-emma

Har kommit hem nu, huset stod kvar och lägenheten var i gott skick. Just nu är det ingen hemma men jag tror nog M har flyttat upp iallafall, finns spår av att någon bor här. Det stank inte och inga ruttna saker kvar i kylskåpet, vilken lycka! Bussresan blev lite spännande, sjukt mycket väskor och busschauffören hade lite problem och var upprörd ett tag, det fick faktiskt inte plats så väskor fick stå inne i bussen där det gick också. Var ett par som fick åka hem utan väskor i Härnösand eller så... Min o Emmas var kvar då vi kom fram som tur var! För första gången var det en våningsbuss och vi satt nere med fyra säten var från Övik medan de satt som packade sardiner uppe. Imorgon är det ingen skola för min del, jag har planer på att packa upp och komma i ordning lite och sedan gå till röda rummet och läsa. Man går ju alltid ut stenhårt i början av terminen :) Min väska är inte 100 längre och det var rätt tungt att gå från bussen men det gick, nu tror jag dock väskan/hjulen har gjort sitt. Upptäckte att vi fått nya grannar också, under där det bott tre grabbar som jag precis börjat byta några ord med har det flyttat in tre tjejer ist.. Nu börjar filmen igen






Massa tom plats i bussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar