torsdag 6 september 2007

Lunchbesök fixat

Jo förstår ni vi ska ju ut och se hur det går till vid en lunchsituatuion, låter det spännande? En sån har man ju aldrig upplevt förrut.. Men visst, man kanske ser det med andra ögon nu? Jag har ringt och fixat så jag får komma till Kilberg o kika på deras lunch på måndag iaf, känns lite bättre än att gå till något helt främmande ställe här uppe. Jag har varit duktig nu på förmiddagen, eh morgonen, och pluggat, jag har skrivit två och en halv a4 i kollegieblocket om min önske rutinsituation och så har jag läst en bok och plockat citat, det ni! Nu är det en bok kvar och hur jag ska få tag på den har jag ingen aning om.... jag har även varit ner till tvättstugan och ska snart gå ner och stoppa i en ny maskin där. Efter det tänkte jag att han som ligger och sover fick lov att vakna o fara iväg så jag kan storstäda här! Tänkte slå till o putsa något fönster tom!

Senare kommer Malin o Christoffer och vi har bokat bord på Droskan ikväll, det ni, rena rama brakmiddagen! Lite stan före det kanske, jag har fått csn idag ;) Nu ska jag kila ner till tvätten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar