måndag 17 september 2007

Gummiskor

Jo ni förstår idag har det varit riktigt ruskväder, jag vaknade av regnet mot rutorna så det regnade mycket kan jag tala om! Jiihoo tänkte jag, idag får jag prova mina gummiskor! Men vad händer... jag sitter inne och gör nytta hela dagen och nu har det plötsligt gått och blivit blå himmel. Vad är det för fasoner? Får väl se om det mulnar på igen tills jag ska iväg lite senare.

Har idag skrivit, fått ihop två sidor som ska lämnas in i morgon och jag är faktiskt relativt nöjd. Har även plockat fram symaskinen och lagat mina mysbrallor... och nu sitter jag med boken som mormor ska få då hon fyller år, det går framåt men nu har det tagit slut på bra bilder så nu får jag pausa o invänta nya... Ska ta o läsa klart Glasfåglar i molnen som ska semineras imorn men som jag faktiskt redan läst en del! Det är helt otroligt, jag ligger nästan i förväg vad gäller plugg. Flundras vad jag ska hitta på nu...





En mycket liten Malla och mammas mormor lillanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar