onsdag 19 september 2007

HJÄLP!

Läs boken och sätt dig in i Doverbórg & Pramlings ståndpunkter i att förstå barns tankar. Låt boken inspirera dig och förbered dig inför samtalsövningar genom att skriva ned och identifiera områden som Du kommer att lägga vikt vid när Du får tillfälle att samtala med en kurskamrat!

Kan någon förklara för mig vad jag ska göra imorgon? Visst, jag har läst boken och tom förstått den, jag har pysslat med det där förr ju, men... Om studieguiden var tydlig så man förstod vad man skulle göra med det så vore jag tacksam. Ska vi intervjua varandra imorn? Eller bara prata med varandra om Hur man intervjuar? Nej jag blir inte klok på detta. Imorn hoppar jag eftermiddagens föreläsning iaf för jag förstår ändå inte ett ord av vad som sägs då det går så f r u k t a n s v ä r t l å n g s a m t.

Annars så är det ju säsongspremiär på Greys ikväll, missa inte det! Jag vet alltså vad som kommer hända då jag sett det helt underbart dubbat till spanska, men ändå, inget går uppemot en engelsktalande Postman Joe (george)! Ja jag tänker ju drömma om Postmanjoe inatt såklart.


Det här skulle lika gärna kunna vara postmanjoe på just detta foto, right Karin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar