tisdag 25 september 2007

Telefonken

Nyss plinga det till i telefonen med ett främmande nummer och landsnummer, 44.. England visade det sig. Man är visst fortfarande populär och efterfrågad! ;) Hon sa att jag svarat att jag kanske var intresserad, men det är jag ju tveksam till? Jag har inte svarat någon där på flera månader och dessutom är profilen inte aktuell då jag inte planerar att fara iväg de närmaste 1.5 åren iaf! Hon snackade svenska och lät nästan lite stött när jag sa att jag inte hade tid just nu, sen nu när jag kikade på aupair sidan kan jag inte se att jag fått nå medelande från någon sådan. Menmen! ´Ja, jag ska inte iväg iaf, nu ska jag bli klar med skolan och tillbringa nästa sommar i Sverige.

Nu är jag tillbaka hemma i Ume, sex timmar buss idag och sedan 1.5 timme kör. Det är faktiskt skitkul med kör kan jag tala om. Nu har jag o Emma stulit, "lånat", texterna med oss hem så vi kan tjyvträna ;) Vi fick i läxa att sjunga en sång varje dag utan att göra något annat samtidigt, det ska vi väl klara?

Annars så har Bollnäs-vistelsen varit bra, lite bandy och lite umgänge, mest med olika Malinar men också med en del andra trevliga människor, nu kanske det dröjer ett tag innan jag hittar hem igen, eller nja, max en månad skulle jag tro. Nu ska jag klippa foton tills fingrarna blöder och jag är klar! Sedan ska jag läsa hela resten av natten och försöka hinna sova lite innan träningen halv tolv imorgon. Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar