söndag 30 september 2007

Klockan är elva men det är så grått ute så man måste ha lysen på inne! Huvva..
Förresten så städar jag, just nu skulle jag behöva en hålslagare men nån sån verkar då inte finnas här så jag funderar på att cykla till affärn och köpa mig en sån, undra om det finns på Ica? Undra vad en sån manick kan kosta egentligen? Det skulle vara lämpligt att äga en, en liten häftmaskin som man kunde ha i väskan vore bra det med! Man kanske borde investera... Ja detta låter ju inte likt mig men det har blivit FÖR mycket pluggpapper som ligger i fina organiserade högar nu så jag tänkte det vore lämpligt att ha dom i en pärm i stället, jag har ju faktiskt köpt mig en pärm! Nu räcker det nog troligen inte med bara en pärm men det är ju ett steg på vägen iaf... Tja, men då fortsätter jag städningen då och ska undersöka luftfuktigheten ute och se om det kan vara värt med en sväng till affären. Tjohoj. Ikväll är det Mamma söker fru också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar