onsdag 26 september 2007

Läxa

Daniel är absolut min Idol i år! Det har han varit sen han kom in med gitarren där, det är ju bra att ha en favorit att heja på :) Hur skön var han inte idag då!?


Dagen har bestått av träning, aerobic och core. Aerobicen var riktigt skoj, en bra ledare med skön musik o en ny koreografi! Så har det blivit en del pluggande med, har läst böcker mellan jag sprungit upp och ner till tvätten några gånger. Så har jag och Emma kommit ihåg att göra läxan våran med, vi sjöng hela vägen från Iksu men vi visste inte om det räknades eftersom vi gick samtidigt så vi stannade utanför hennes hus på Ålidhem och sjöng lite med. Det är skoj alltså! Nu ikväll har jag suttit och klippt och försökt fått till det sista i boken till mormor, jag får inte ihop det helt men jag får fortsätta så går det nån dag, skulle vara bra om jag blev färdig imorgon. Imorn skulle jag behöva skriva också, eller jag måste snarare, ska lämnas in lite papper med ord på på fredag vid seminariet. Nu är det Greys om 14 minuter, missa inte det!


Jag och lillebror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar