måndag 3 september 2007

87 % norrländsk?

Grattis du är 87 % norrländsk! Att flytta till norrland var det bästa beslut du någonsin fattat. Här hör du hemma. Prova norrlandstestet ni med..

Idag har jag varit till universitetet en sväng, kände mig lite folkskygg, så hemskt många människor där! Det minns jag inte att det var sist.. Tänkte gå till röda rummet och läsa men båda böckerna var borta, lite surt och jag orkade inte vänta så jag gick igen. Var inte alls måna människor där, kanske 5-10 och ändå var båda borta. Fult att ta båda när man ändå bara kan läsa en tycker jag! Så gör jag aaaldrig! Kanske att jag går dit en sväng nu snart igen, annars får det bli efter registreringen imorgon. Hoppas verkligen jag hamnar i grupp A annars måste jag fixa det så jag kan åka o fira mormor 12 oktober.

Annars har jag packat upp och packat in idag, inte gjort så fruktansvärt mycket, det börjar bli mörkt ute så klockan känns sent fast den bara är 15.36. OÄH! Höst höst höst, inget regn idag iaf, det ni. Mja, nu ska jag ta mig för något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar