onsdag 17 oktober 2007

Hur många poäng?

Hur många poäng klarar man av att ta på en termin? Är 30 för mycket? de gamla tidernas 10 kurser gånger två och så två 5-poängare på det på 25% på distans.. Bara inte de tillfällena krockar så ska det väl gå? Jag hittade en till kurs nu som jag är jävligt sugen på, Funktionshinder med fokus på utvecklingsstörning.. Så har jag sökt Utomhuspedagogik vinter 5 p redan, ansökningsdag är det sista imorn och educs hemsida har kollapsat! Innan man söker kurs vill jag då iaf läsa lite om den. Men det är heltklart lockande, förresten finns det en hel hög med lockande kurse så här kanske man blir kvar i pluggandet för alltid ;) Man kan ju prova att läsa mot en annan ort eller så nångång om man vill variera sig också! Annars så har jag börjat fundera på att läsa till 10 p musik för tidigare åldrar och så ta examen som fritidspedagog på förskollärarutbildningen då.. Haha, stora planer här!

Idag har vi redovisat våra bilder vilket gick fint och sedan börjat med musiken, riktigt skoj det med! Klappat vågen och rett ut vad puls och takt är. Sedan börjat skriva en saga som vi ska lägga ljudeffekter till med en synth, synthen var ju ruskigt skojig med skjutljud och åska så vi fick inte så mycket skrivet idag.. Eller tja, Laila var duktig och skrev massor medan vi andra lekte med ljudet, bättre lycka nästa dag! Det blir skoj att höra allas på fredag.. Tjao, hejsvejs, ikväll är det greys! (RIM!)

Förresten har vi fått lite napp på melodifestivalen, håll tummarna på lycka på biljettringningen imornnudå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar