måndag 8 oktober 2007

Förbannade internet...

.. och en lärare som får en att koka..

Idag hade vi föreläsning o start på svenskaveckan, "Ja jag får väl be om ursäkt. Men jag tycker inte att jag gjort något fel!". Är det omöjligt som lärare att erkänna att man gjort fel eller? Det var faktsikt hennes tabbe och jag hade gjort henne uppmärksam på den för länge sedan men hon valde att ignorera uppenbarligen... Jag tog mod till mig och talade om att jag inte kan vara med på fredag med, hon tog det rätt bra, men det var kanske svårt att skälla när jag hade hela gruppen med mig. Nu får vi ser hur hon löser detta, hon är faktiskt läraren här och det är hennes uppgift att fixa, kan väl inte vara så att det aldrig hänt förrut att någon varit frånvarande från hennes redovisning?! Näe, ush, vi var många som kände hur irritationen bara steg o steg hela förmiddagen! Lite tur har jag då haft idag, ellern nja, hade ju varit skönt att slippa läsa men nån gång ska det ju göras så :) Boken vi ska ha denna vecka hade kommit in på ub och jag fick låna den! Helt sjukt alltså, har aldrig hänt förr!! Så nu har jag käkat lunch och jag antar att rasten är slut.. Måste lägga mig på sängen och läsa, hoppas att jag inte somnar, får nog lov att ställa klockan på om nån timme ifallatt.... KL 18 är det visst Bodycombat igen, det blev lite träning igår trots vädret!

Ja, titeln också, internet har bara skitit sig hela helgen, det vill inte särskilt mycket.. Väljer typ själv vilka sidor den vill visa och hur länge, msn fungerar mestadels men igår blev vi sånna ovänner att ingenting fungerade och datorn blev avstängd! Vi har ju bytt internetleverantör och denna var ingen höjdare! Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar