lördag 6 oktober 2007

Hittade en lite rolig grej såhär på lördagskvällen när man inte har något bättre för sig, hittade på en blogg som jag inte har en aning om hur jag hamnade på! Men det går nog bra ändå :)

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxans färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Här är historien om den riktiga Jag:
Mitt namn är Ulla Josefina Sandström, jag kommer från Umeå, 44 år gammal och arbetar som bilmekaniker/försäljare. På fritiden tycker jag om att läsa om historia då jag har tid. Jag har inga barn och det kommer nog tyvärr inga heller. Jag har vitt hår och bruna ögon. Jag gillar att lyssna på hip/hop och rap och min favoritartist är Magnus Uggla.

Saknar ongarna så himlarns ikväll, kom nu med det samma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar