tisdag 23 oktober 2007

Mera mejl

Ett mejl från Spanien denna vecka med, kul o höra ifrån dom! Det är en lillebror på g och även där är jag saknad av alla :) De har tydligen haft världens oväder och det har varit klassat som katastrofområde.. (?!) Bilar travade på varandra, massa vatten och hus som är borta och förstörda, som tur är bor de ju högt upp och hade bara varit utan el och vatten nån dag men ingen större fara skedd. I butiken hade de väl klarat sig relativt bra med med tanke på hur nära havet den ligger och längst ner efter "stads" gatan och den lutar ju bra rejält.. Ja i butiken hade de haft vatten upp till andra hyllplanet. Vilken syn! Hon skulle mejla bilder nån dag.

Jag själv har pluggat lite idag, läst, och har ju chans att läsa hela natten med så det är ingen fara här heller! Nu har jag haft en lite för lång paus, eller näe för jag har inte så mycket plugg att göra men det är väl alltid bra att göra klart det först iofs. Nu har jag gjort en sån introtävling med frågor så den kanske vi kan testa på lördag?! :) Nu ska jag ta mig ut i regnvädret en sväng och spendera mina 28 kronor innan jag går hem, kryper under en filt och läser igen fram till kören kl 19. Måste ju dessutom packa, ja si, det blir en stressig dag detta med fast man inte har något att göra! Hejsvejs

Äh förresten, hittade ju en skoj sida som skapade riktigt snygga bilder, själv tycker jag att jag var snyggast som afro-människa! :) Prova ni med!

Ser man ut såhär om 40 år? Manlig Malla
Afro- Malla

1 kommentar:

  1. hahaha vilka bilder, du skulle va snygg som kille :) du såg lite tandlös ut som gammal :)

    SvaraRadera