lördag 27 oktober 2007

Hipp happ hupp

Så har man varit i Bollnäs några dagar, tiden går ruskigt fort as usual. I torsdags var vi upp på bandy och kikade, Bollnäs-Västerås, det var riktigt skoj! Blev ganska sent och igår morse var vi uppe och flyttade vid nio, pappa flyttade från huset, han o Lasse bar och jag packade upp, mycket bra! :) Var klar rätt tidigt så sen låg jag bara hemma.. Sen så for vi iväg och åt mat iaf, där blev jag ledsen, jäkligt ledsen. Trodde vissa kände mig bättre än så vid det här laget.. Men man överlever! ;P På natten for vi upp till Ljusdal jag och Malin, de manliga följarna bangade för en fest! Vad är väl en fest motför en bandymatch? ;) Ja, det var väl en helt ok match det med, det är roligt med bandy hörni! Synd att det tog slut och inte blev bandy hela helgen... Ja den kvällen blev ännu senare än dagen innan, kom nog i säng vid 4... så upp kl 9.05 och skjutsa pappan till bussen! Sedan har jag inte sovit mycket mer, slumrat en sväng sedan har jag vart i Arbrå på utsäljning av alpinkläder och saker och sedan på travet på samma sak, shoppade faktiskt en jacka! Den får duga som mittimellan jacka... Kanske ska inviga den ikväll. För ikväll blir det fest, hoppas det blir skoj! Men det tror jag väl.. Skulle ha brännt en skiva med min lilla lek men nu hittar jag inte skivorna som jag hade här så det kanske inte blir något då. Vi överlever nog ändå ockå! Nej nu ska jag försöka sova en skvätt och sdan ducha o fara iväg o äta. Tjohoj

2 kommentarer:

  1. Vad har hänt för dig då? En lessen Malla e inte bra :(

    SvaraRadera
  2. Jag skrev kommentaren ovanför :P

    SvaraRadera