tisdag 16 oktober 2007

Kuvertöppning

Jiho, nu börjar melodifestival 2008! ;) Äntligen! Eller? Det måste väl vara ett bevis på att det går mot vår...? Ja 16.10 kan ni set det på ettan iaf, annars sänds det direkt på nätet med om ni inte har teve, detta är ju ett måste att se! :P Undras om man får tag på nå biljetter till finalen o när de släpps.. Sånt som visar sig.

Har varit dåligt med bloggande nu ett bra tag och det finns det lite anledningar till. I helgen var vi i Storhogna och åt mat, badade och lekte i snön, riktigt skönt faktiskt. Sedan fick familjen skjutsa mig tilll Sundsvall så jag fick åka buss istf tåg upp, det var ju snällt gjort! Där mellanlanda jag hos Hg, Anna och Tess några timmar, det var treviga människor det med! Och en hemskt söt och snäll bebis, en riktig tjockis :)

Denna vecka är det bild och musik och ett måste att vara där vareviga dag, jösses alltså, men man står ut för det är ju rätt lätta o trevliga grejer vi pysslar med. Igår gjorde vi en höstbild i grupp, storlek jättestort och det blev skitcoolt actually! Fytusan, nu dök det upp en ormjävel på teven. Idag har vi gjort individuella närbilder på hösten, min blev en kvist med ett ensamt löv mot en gråblå bakgrund, imorn är det redovisning av det och sedan på eftermiddagen börjar musiken som vi ska ha resten av veckan, heldag imorn alltså.. Nu har jag och Emma nyss sett på Saturday night fever, är det tillåtet att säga att den är lite seg? Tja, 16.10 då!!!

1 kommentar:

  1. Jajjamensan. Man kan ju inte bara plugga ;)

    Det gör ingenting. Jag har haft så himla mycket att göra med skolan så jag glömde faktiskt också bort det :(
    Men vi bokar in en dejt då tycker jag :)

    SvaraRadera