onsdag 3 oktober 2007

Liv på land

Liv på land var temat i dag, och det livet det var tydligen vi! För här skulle det inte samlas några kryp eller så utan vi fick bygga vindskydd och leka lekar, riktigt skoj! Många roliga lekar och mysigt med kojor, om än lite kallt då... Jag råkade göra något tokigt med en kniv så det blev ett jack rakt in i fingret! Blodet spruuutade, nejdå, men det droppade, blodstänk på mina vita skor! Och ingen hade med sig plåster heller men det löste vi fint. Nu har jag o Emma varit på maxi och handlat och då köpte jag hem lite plåster som jag kan ta med på fredag också då vi ska vara ute i skogen hela dagen, ifall olyckan är framme då! Nu ska jag ta en liten vila i soffan innan det är dags för träning, ikväll ska vi prova "riktig" aerobic för första gången, hoppas att det går fint. Sedan är det ju Greys ikväll, missa inte det! Slutade ju riktigt spännande förra onsdagen kom jag på nu. Sen börjar faktiskt Bonde söker fru idag också! Ohoooj, OCH Roomservice, jösses!


Ni måste faktiskt ta en titt på min "video" i inlägget nedanför om ni inte gjort det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar