torsdag 18 oktober 2007

Malla gråter

Glädjetårar, lyckotårar, vad säger man? Att ett mejl från USA kan göra en så glad. Åh.. Att jag betyder något för någon! Att de minns mig... Trots att de haft massor av tjejer innan och nu en efter så är det mig de vill ha tillbaka nu, igen. Åh.. Men det är inget krav om att jag måste jobba där, inte så att de vill ha mig anställd.. De vill träffa mig! Med vän, utan vän, längre tid, kortare tid. Det är helt klart att det blir en resa till NY även för mig nu när så många andra verkar planera. Ja jösses ni kan inte ana hur det känns just nu, kan ju inte skriva ut hela mejlet här men det är underbart! Mina barn; Lizzie och Willi, love love love love!

Dessutom har vi även i år lyckats få biljetter till melodifestivalen, fyra till Globen och fyra till Västerås. Någon som vill gå? Vi har nog fyra att sälja och en som kanske är osäker? Haha.. Klart det blir skoj, det är ju superduper skoj o göra saker med vänner!

Sedan har jag ett litet problem.. eller tja.. jag skulle kunna vara i Bollnäs i nära 2 veckor, vad tror ni om det? Nu ska jag göra skoljobb och skriva. Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar