torsdag 17 december 2009

4 dagar kvar

Jag kan inte riktigt förstå att det är på måndag planet lyfter mot Bahamas. Det har varit så långt borta hela tiden men nu är det dags. Hur gick det med att komma i form? Köpa julklappar? Packa? Ooh.. Ja packa ska jag ta tag i nu, litet och kompakt, värst blir det med skor för man måste ju ha lite att välja på ändå. . . Kläninngar och bikini. HU! Det får bli allvarlig satsning på beach 2010 nu iaf. Måste ta upp gymkortet igen men det känns så ovärt. Well, snart nytt år och nystart? Ush jag är så duktig på att skjuta på saker. NU, precis NU ska jag packa och sedan städa ihop lite lådor och kanske kolla över julklapparna.
Det här var den enda somriga bilden jag har på min dator för tillfället, tagen 3.5 år sedan och påväg till USA för första gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar