fredag 4 december 2009

Julklappsshopping

For iväg för att leta julklappar och presenter efter jag lämnat barnen. Kom hem med ett par skor, ett par byxor, en tröja och en skjorta. Allt till mig såklart! Ingen väst idag heller dock då jag känner att jag måste sprida ut inköpen, men jag är ruskigt sugen, den är ju så fin! Gjorde värsta kapen idag dock, byxor för 3 dollar och en svart-rosa adidas jacka för 10 dollar. Skor i stilen jag letat efter ett tag och så en skjorta som jag inte alls är säker på men annars får det väl bli en juleklapp :) Nu är det strax dax att hämta upp kidsen, hämta lite sushi och sen fara på födelsedagslunch. Ikväll? Luciaträning kanske? :P Behövs verkligen då jag inte kan varken ord eller melodi till minst hälften av sångerna. . . Imorn smäller det! Ska stryka klänningen idag då barnen sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar