söndag 20 december 2009

GOD JUL


Om allt går som planerat så lyfter planet mot Fort lauderdale och sedan vidare mot Bahamas runt 9 imorgon bitti. Idag har många plan varit insällda pga ovädret men jag verkligen hoppas att det är i ordning tills imorgon. Nio dagar på Bahamas har vi alla sett fram emot och nu är det så nära. På torsdag är det julafton och jag kommer att sakna er, men detta är en jul av så många som varit och kommer vara så sakna mig inte allt för mycket är ni snälla, ni klarar er! Så jag vill bara önska alla vänner, familj och ni andra med en God Jul, ät pepparlax och skinkmacka från mig, det är mina favoriter! Tror det kanske blir ont om det för mig i år...
GOD JUL!

4 kommentarer:

  1. God Jul Malin! :) ha det så bra dessa dagar du ska spendera på Bahamas :) Kram kram

    SvaraRadera
  2. God jul Malla! :-)
    Ha det så trevligt i solen och värmen, själv så ska jag skotta snö i minusgrader :-P

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. God Jul o ha det så skönt är bara lite avis :P

    kram
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Klart vi kommer att sakna dig! Men vi klarar oss nog :) Vet ju att du har det kanonbra. Ha en underbar jul!

    God Jul!

    Kram Faster Helena

    SvaraRadera