tisdag 15 december 2009

Tack ska ni ha!

Se vilket fantastiskt gäng vi är här! Svenskaupairena i Boston och det bara lyser om oss! Dessa 18 tjejer hade jag över på julemys ikväll, middag med sill, janssons, köttbullar, lax o dyl först. Sedan stora desertbordet med två sorters ris a la malta, kladdkaka, godis, knäck, kola, clementiner, mandelmassa, glögg, kaffe, saft, pepparkakor. Vad har jag glömt?

Samtidigt som jag då ställde till med julfest jobbade jag också för första gången med alla tre barnen en kväll. Det gick fint, tvillingarna skötte sig bra och somnade utan problem. Bebin var lite kranky men jag rapade tjejen och sedan somnade hon rätt fint efterpå. Tur jag har fina vänner som fixade i köket så jag kunde fokusera på kidsen. De sov sött resten av kvällen iaf och jag tycker vi hade det kempe bra. Hade lite julklappsbyte och jag fick ett par söta små tomtesockor, mintkäppar och ett ljus med doft av pepparkaka!

Lite desertbuffé
Tiltil fick en finfin tomteluva!Min nya klänning, är det inte en lite julig sommarklänning? En äkta Mallaklänning skulle jag påstå. Matchar fint med mina nya sockar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar