fredag 18 december 2009

Shopping

Kom precis tillbaka från en trevlig shoppingtur med Sara, nu ses vi inte förns nästa år, nästan! En väldigt lyckad shoppingtur iaf och jag är så nöjd med mina kap! Ett par skor som jag aldrig trodde jag skulle äga men som jag är sjukt glad över, och så fick jag med mig en såndär filtjackatröja äntligen då den var billig och bra. I NYC i helgen köpte jag en klänning också så nu har jag nyårsoutfiten klar, wohoo! Det gäller att vara redo. Ska jag prata lite mer om skorna? Det kommer närbilder här nedanför, det var nog precis sånna som jag behövde och ville ha fast jag inte visste om det. Ett par partyskor för vintern. Stängda, höga och lite lite annorlunda. Knappar på utsidan, hög klack och lite platå där fram - jag blir lång! - leopardmönster på insidan och på sulan under en liten silverrosett. NÖJD MALLA!


Igår kom Tiltil över då jag packade och vi letade musik. Jag kom på en ny jag hört på radion och från att jag nynnat och sagt de ord jag trodde var i den lyckades Matilda hitta reda på den och hej vilket teamwork! ;) Jag lät precis som den låter så det var kanske inte så svårt. . .







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar