söndag 20 december 2009

Iceskating at frog pond

Igår hade vi cirkus 5 minus och allmänt grått vinterväder. Började dagen med frukost på Johnnys med Matilda, Julia, Tess och Alina för att sedan ta the T in till Boston. Dagens plan var skridskoåkning i parken, som på film! Efter en lite lagom kö på 15 minuter, konståkningsshow och julmusik fick vi snöra på oss rören och glida fram som värsta. . . bambi! Nej så illa var det inte och hej vad roligt det var! När Matilda var tvungen att ge upp för att fara hem och jobba kom Oda in och gjorde mig sällskap så allt som allt åkte jag nog två timmar. Fick först "tjejskridskor" med piggar där fram som jag snubblade på, har aldrig stått på sånna innan! Fick byta till mig male saktes sen iaf och jag blev nöjd och glad. Efter vi åkt oss trötta och varma, eh kalla gick jag och Oda ner till stans bästa pizzaställe (enligt Elvane och mig) och Oda gillade det visst med!







1 kommentar:

  1. Vilken tur att du gått i fasters skridskoskola ;)
    /Kram faster Helena

    SvaraRadera