torsdag 24 december 2009

God Jul from the Bahamas

Im here, we made it! Jul i Bahamas ager rum precis just nu. Sol och bad i de turkosa vagorna. Dagen spenderades i solstol, kvallen med en julgudstjanst i lilla kyrkan och sedan pizzamiddag med drinkar pa restaurangen. Jag har tankt pa er men det gar bra, jag har det bra och detta ar helt underbart! Ska bli spannande att se hur dagen blir imorgon da det ar dags att fira jul pa amerikanskt vis... Har ar en familj pa 25 pers och saker ongoing hela tiden. Ska dra mig over till andra huset nu och kanske fa en skjuts hem i nagon av golfbilarna. Snabb rapport, nu vet ni att jag kom fram och har det helt fantastiskt!

3 kommentarer:

  1. God Jul! Skönt att höra att ni är framme och vad det verkar - mår riktigt bra! :-D

    Kan du inte ta med en burk med det turkosa vattnet hem till mig? hihi
    Och lite sand :-D

    Många kramar! Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. SAKNAR DIG HÄR I CHESTNUT HILL!!

    SvaraRadera
  3. Här får vi skotta fram utegranen nästan varje dag! Jag har gått i innomhus ide! Mammuth

    SvaraRadera