onsdag 9 december 2009

Snow day

Här har det snöat hela morgonen och nu har vi ännu mer snö, dock sa dom på radion imorse att det skulle övergå till regn så nu kommer väl första isstormen med. . . Många skolor är stängda men mina kids skola var öppen så jag skjutsade iväg dem imorse och det gick fint. Lite moddigt och slirigt men man kan väl säga att jag är rätt van vid att köra i snö.

Igår tog vi in julgranen och den är verkligen stor och fin! Ska väl dekorera den snart också tror jag... Överallt lite här o var i huset och ute har vi fina kransar, denna är dock gigantisk som är på framdörren/fönstret!
Kidsen ute i snön i måndags i sina nya overaller som är toppen. Leka i snön är grejt, vore fint om vi åkte pulka på playgroupen idag tycker jag! :)
Nu ska jag försöka ta mig till walgreens och hämta upp lite bilder innan jag hämtar barnen. Tänkte få till något slags tavla tackkort scrap sak till Joy som lämnar oss på fredag :( Ush det är verkligen ledsamt, jag kommer sakna henne. Har ju hittat en vän där i den 50-åriga kvinnan från Tobago. Hoppas på att hälsa på henne en vacker dag. Måste få till en liten julklappspresent iaf.
Hoppas kidsen sover idag så jag kan pyssla med kortet plus att det är bandy och jag SÅÅÅÅ gärna hade varit på åsen ikväll. Jösses vilken hemlängtan jag fick precis nu. Ska nog försöka ringa och få lite liverapport därifrån och så följa det via webben då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar