tisdag 1 december 2009

Helgen i bilder lite sent sådär

Startade lördagen med att städa, rev ut all smutstvätt och sov länge. Tröttnade på att städa, lämnade allt och for iväg för lite snabbshopping med Sandra och Alina. Patricia joinade. Hittade världens finaste lilla pälsgrej som ni sett i ett tidigare inlägg. Provade blått sockervaddstuggumi som skulle vara världens bästa för att blåsa bubblor - funkade inte alls!
På kvällen åt jag middag med de här två skönheterna på Olive garden och efter det såg vi då filmen 2012 (igen, se den!!!). Började söndagen med att jobba en sväng, tog barnen i vagnen, vandrade till Starbucks och köpte mig en peppermint mocha och traskade vidare till lekparken där vi spenderade förmiddagen. Hade lunch med Matilda på vår lilla diner här i Chestnut Hill innan jag gick hem och la barnen.När barnen var sövda och jag var off blev jag upplockad av Patricia och Sandra som tog mig till IKEA, yey! Mitt mål var en adventsljustake men nån sån fann jag icke men lite lunch, glögg och ljusslingor att lägga i en skål sådär som mamma har det.
Avslutade här hemma på söndagkvällen med att se The day after tomorrow. Bra helg får man väl ändå säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar