tisdag 21 april 2009

American Idol

American Idol ikväll, jag hejar på Allison och Adam. Sen måste jag erkänna att jag är jättemycket hemligt kär i Kris, speciellt ikväll men jag hittar inte det framträdandet någonstans så detta är förra veckans. Vi får väl se imorgon vilka två som får åka hem, jag har några starka kandidater.

Idag har regnet öst ner, jag tog barnen till biblioteket på fm där vi bara hängde och läste lite böcker. Efter lunch och nap åkte vi till creative movement och skulle gå på en open art class men vi kom tio minuter innan det sluta då jag missat vilken tid det var. Vi hamnade på lite camp med grillning av marsmallows o campsånger en sväng iaf innan vi for hem och gjorde kväller. Får se hur vädret är imorgon men är det grått så ska vi nog till Pottery barn på sagostund hade jag tänkt. Sen har jag lovat dem att hoppa i pölar med stövlarna också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar