fredag 3 april 2009

En halva

Jag och E var ut och tröstshoppade igår, jag behövde inte tröstshoppa men jag fick shoppa ändå! Eller inte... Jag blev totalt kär i ett par skor och jag sitter nu fortfarande och ångrar att jag inte köpte dom, dom var så ruskigt fina. Kolla! Typ lila rosa röda, om jag ändå envisas med svarta kläder så kan jag väl få ett par färgglada skor? Färgen syns inte helt rätt på bilden här men de är lite mörkt rosa-lila. Problemet och anledningen till att jag tillslut inte köpte dom är att jag är "en halva", jag ligger alltså mellan två storlekar och inga skor passar. Blä! Här är det enda jag fick med mig hemma, snygga va? ;) Varma o sköna finfina mockasiner! Idag eller imorgon ska jag ut på nylonstrumpsjakt och så skulle en klänning sitta fint.

1 kommentar:

  1. fan vilka snygga mockasiner ja måste då säga att ja e lite avis på dom :) Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera