söndag 19 april 2009

En lördag i Newton

Gårdagen spenderades med och Nina. Hårfärgning utomhus i vårvärmen! Som ni ser på tröjan har jag börjat plugga juridik på boston collage också... Mycket händer när ingen frågar. Jag är nöjd med att äntligen ha nån slags färg på håret iaf. Har tillbringat några timmar i solen nu och ska ta en promenad till cvs och köpa solskydd. Icecream och magazines under tiden såklart. Är det inte toksnygg med slinghätta? Nya innegrejen, jag lovar - lokalt i Newton :)Blond igen!

3 kommentarer:

  1. Jasså, är det inne med slinghätta i Newton? Hm, kanske dags för mig att vara först med den grejen i Bollnäs då ;-D
    Men Malla, ska du bli advokat? Lovar du att stå på min sida då jag måste råna en bank? hihi

    Det var ord och inga visor i ditt inlägg "bara så du vet" :-) Och bara så du vet så är jag inte med barn, bara så du vet! hihi

    Ha det bra! Kram!

    SvaraRadera
  2. Äh men tusan, jag glömde ju skriva att du blev jättefin i håret. Fräscht och somrigt :-D

    SvaraRadera
  3. OO va du e vacker min lilla blondie!
    Mor

    SvaraRadera