torsdag 23 april 2009

Badmössa

Hej på er mina vänner! Ikväll har Malla gjort premiär på YMCA här i trakterna, iklädd denna läckra hatt och efter att ha pratat sig in gratis. Jag menar, man måste ju få prova på stället lite innan man bestämmer sig för att bli medlem? Simmade en timma med och Nina vilket var trevligt. Och ni förstår här i USA har man ju ett eget duschbås med en egen liten plats utanför att hänga handduken på förstås, dessutom finns en liten grej att stoppa badkläderna i så man slipper ha blöta sånna i väskan! Väskan förresten, mina alternativ var handväskan eller rulletrullen så det fick bli en urläcker gul påse av märket Forever 21. Jag måste köpa mig en träningsbag. Jo, man är tvungen att ha badmössa på sig. Eftersom det inte fanns någon rosa så valde jag en läcker lila. Efter stenhård träning for jag och iväg för att dricka vatten på mcdonalds, men då Dunkin donuts var stängt så hamnade vi på ett trevligt glasställe med en mycket god skapelse. Nu har jag iaf ett ställe att ta med mina besökande vänner från Sverige till! Ska jag vara ärlig så är jag lite nervös inför då de kommer, för att de inte ska känna att jag visar dem tillräckligt eller något, jag vet inte. Lite nervös bara för att träffa dom men så himlarns vad jag längtas!

I förmiddags hade vi stor playdate här hemma, först kom J över med tre av sina barn och det röjdes i vårt playroom. J verkade väldigt trevlig också så vi hoppas på att boka in fler playdates! Efter en stund kikade även in med sina två kids så sammanlagt hade vi sju barn mellan 2-5 år här hemma. Kul kul! Mer sånt röstar jag för. Planen för imorn är nog att gå till en lekpark och kanske möta upp några andra där, vädret förväntas bli fint med cirkus 69 F imorgon. Har jag berättat om helgen? Tjoho, kolla in detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar