söndag 5 april 2009

Karaokenight

Igår var det dags för karaokenight för oss aupairer och jag E och V tog T:n in och jag hade då en väldigt rolig kväll. Yes, jag sjöng ;) Massor! Tror det slutade med att vi var upp på scen fyra gånger... Stället var najs, vi dansade och sjöng, med oss var ca 20 aupairer och så var där också cirkus 15 killar i kilt! Plus en haj! De var från Skotland på riktigt några av dem och hade en svensexa, dom var duktiga på att sjunga också, eller ja, på att underhålla kanske man kan säga lite snyggt istället. Det var många trevliga människor där och kvällen avslutades med en pizzaslice innan vi tog T:n hemmåt. Nu är det en ny dag med nya äventyr som jag ska göra mig redo för. Välkomnades imorse av att W hämtade mina skor och tyckte jag skulle följa med ut, sedan såg vi två STORA turkeys utanför huset, A sa att jag hade fått ett paket och meddelade sedan att Bahamas nu var bokat och klart. Kan en dag börja bättre? ;)


1 kommentar:

  1. Ahh, mitt cluster var också på karaoken igår! Jag är dock så dålig på att delta i au pair möten, så jag kom givetvis inte iväg igår heller... Hoppas ni hade ni skoj iaf! :)

    SvaraRadera