måndag 27 april 2009

Helgen

En liten sammanfattning av helgen går bra, jag har ju varit så himla upptagen att jag inte ens haft tid att skriva blogg ;) I fredags då jag slutade blev jag upphämtad och vi for iväg på grillning. Vem som ar grillmästare nr 1 kan ni ju själva se på bilden nedan! God mat och trevligt sällskap, efter maten förflyttade vi oss inomhus och ner i källaren där karaokemasiknen fanns. Planerat från fredagen så satte vi oss i bilen tidigt på lördagen och for till beachen då det väntades värme in the 80's och om det blev värme! Det var så ruskigt varmt och skönt att min kropp numera är rosafläckig... men det får man väl ta så här i början. Spenderade hela långa dagen på Revere beach och på kvällen lastade jag bilen full med tyskor och for iväg på bio. Vi lyckades se både Seventeen again och Obsessed, trevligt även det! På söndagen var det dags för en tur till beachen igen men vi orkade bara stanna fyra timmar för satans så varmt det var. For till Marchalls och "shoppade" lite istället innan vi tog en lång väg hem och var hemma lagom till jag började jobba kl 3.30. Slutade 6.30 och for till där middagen stod på bordet, kanon bra! Så nu är det måndagmorgon och jag börjar inte förens kl 11, perfekt för att städa lite. Solen skiner och jag tänker nu ta en sväng ner till banken och posta lite lön. Hoppas att ni haft en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar