fredag 10 april 2009

En blogg är till för att skrivas i

Eftersom ingen annan bloggar så kan ju jag passa på. Vi har strålande väder, solen skiner och det är cirkus 20 grader varmt. För första gången tror jag att jag sitter och hoppas på att barnen ska vakna lite tidigare så vi får komma ut. Det händer inte var dag! Bara hoppas på att det fina vädret bestämmer sig för att stanna någon gång.

Dagens nyhet i Bollnäs är väl att lokalkändisen Ludde kastat in handduken, har som suttit på stan med dragspelet för att samla pengar till pippina. Han har ändå sett bra skrumplig ut ett tag, men han hörde som till på något vis! Lite som Bingomicke i Ume? Nu finns han inget mer, RIP som man så fint säger.

När vi ändå snackar Bollnäs så såg jag den andra kändisen därifrån på tv igår, Vickan Silvstedt i ett helt eget program på tv:n! Det var kul att se, hon sa Sweden o Swedish bra många gånger.. Och ser man hemma i Sverige stör sig ju alla på svengelskan men se det slapp jag för detta var ju bara på engelska. Nu tror jag bestämt det börjar tisslas och tasslas två våningar upp!

1 kommentar:

  1. NEEEEEEEEEEEEEEEJ Han är ju min stora idol .. :'( Han va ju helt underbar i det där avsnittet ... Helt plötsligt försvann glädjen av vinsten i Ullis blogg...

    ;)


    Hoppas du har det fint Malla!
    Många kramar!

    SvaraRadera