tisdag 7 april 2009

Strul

Detta är dagen då Malla tar tag i saker, tex sortera viktiga papper. Nu ringde jag precis min gamla bank i NY och skulle avsluta kontot där, då ligger det ju till så att jag måste in på ett kontor och avsluta det. Finns det något kontor Chestnut hill? Näe! Finns det något kontor i Boston? Näe, finns det något kontor i Massachusettes över huvud taget? Näe! Så nu får det väl bli en tripp till NY för att avsluta kontot.... Haha

Det måste ju gå att öppna ett konto hos en annan bank här ändå har jag kommit på så det ska jag ta och göra idag. Så att jag kan lämna in papper om social security så jag kan ta körkort, lång process... Allt börjar idag! Så ska jag också äntligen signa up för gymet, tjoho!

1 kommentar:

  1. Hej hej Malin!

    Hoppas det ordnar sig med alla banker och papper! :) Fira jul på Bahamas låter ju inte helt fel ;) Hihi

    Ha det så bra!

    SvaraRadera