söndag 9 januari 2011

Diamanter

"see you soon" dinner ikväll för Hannah som lämnar USA imorgon, tänk vad tiden går fort. Jag kommer nästan ihåg när vi träffade henne för första gången på Starbucks hon var en sån som kom efter en au pair vi kände och vi godkände henne ;) Har hunnit med några roliga utflykter o sånt efter det! Jag vet inte vad det är men på något vis känner jag mig säker på att vi kommer ses igen, det bara är så. Jag blir ledsen och det känns som att nu kommer det en hejdå bomb kastad igen som i somras, det värsta med den här omgången är att jag är en av de som ska fara... Skjutsade Anna-Maria hem efter middagen och det var sista gången jag gjorde det för på tisdag far hon till Sverige, det är ju helt galet. Påväg in till Boston sjöng vi glatt massa svensk musik och hon är nog den enda jag träffat förutom mig som kan varenda låt med Linda Bengtzing klockrent ;)

Bye bye tjejer, tack för den här tiden och vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar