onsdag 12 januari 2011

Kunniga på aftonbladet


Finn två fel i denna artikel...

Däremot behövde skolorna inte stänga, ett mått på att ovädret inte var lika allvarligt som vinterns första, Nehe? ALLA skolor var stängda denna gång, första snödagen för mina barn denna vinter iaf..

Delar av delstaten New England fick dock över en halv meter snö. Men lilla vän, New England är väl ändå ingen delstat?
Snöstorm sas det och snöstorm blev det, vaknade 7 imorse och kollade ut - vitt vitt vitt. Fick sms om att jag kunde sova en timma till då ingen ändå kunde ta sig till jobbet., somnade om gott och vaknade sedan på superhumör. Jag o kidsen gick ut och byggde en ascool igloo medan D skottade snö och sedan ropade A att det fanns varm choklad inne, mysepys. Så bakade vi lite ricekrispietreats och chokladbollar då twinsen fyller fyra år imorgon. Efter lunch och nap gick vi ut igen allihopa! Byggde ännu en igloo bakom den andra och jobbade oss igenom så nu har vi en dubbelstor som ALLA får plats i, vad säger ni om det? Jag hade ruskigt roligt när jag grävde dom, har nog aldirg gjort en så bra snökoja förr :) Nu sitter jag här hemma "insnöad", D for o hämta pizza o sallad till middag och jag ska nog se om jag hittar nån bra film. Imorn är det torsdag, twinsens födelsedag och jag måste slå in lite paket, typ jag hade köpt något till dom redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar