onsdag 26 januari 2011

Packstart

Idag har jag haft en bra dag, tills jag slutade jobba. Då började jag packa, äntligen tänker vissa, redan? tänker jag.. Men nu är det gjort iaf och garderoben ekar rätt tomt. Måste säga att det faktiskt gick rätt bra att packa kläderna, en väska sommarkläder, en väska med kläder som jag inte använder just nu, en väska skor och en väska väskor, och så lite kläder kvar i garderoben att använda kommande 19 dagar. Det gäller att packa smart och verkligen tänka till när man ska resa runt till olika väder. Som att det inte var nog svårt att packa ner två års liv? Nu ska jag gå igenom två stora lådor med papper, saker, sladdar och elektronik och se vad av det som måste med till Sverige, vad som kan läggas undan nu och vad som måste hållas framme, det får bli en annan dag för jag är klar för nu. Om badrummet tänker jag såhär; det som inte får plats då nån annan ta.

Ikväll kom Julia över och såg på American Idol, det var trevligt, vi träffas inte allt för ofta men vi är båda i kind of samma sits just nu, it sucks men måste hända. Nu ska jag lägga mig och vaknar förmodligen upp till en snowday imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar