onsdag 5 januari 2011

Mot Florida

Idag har jag varit hemma med sjukt barn, stortjejen kräktes igår men mådde finfint sen, kändes ändå bäst att hålla henne hemma en dag iaf. W gick glatt till skolan själv och jag o flickorna hölll oss sysselsatta, tog en sväng till biblioteket där vi läste böcker och lånade hem både filmer och böcker. Svängde in på Walgreens påväg hem men köpte inte en endaste sak. Tjejerna fick lunch sedan somnade bebis medan jag och L läste massor av böcker i hennes säng till hon också somnade, myspys! Låååång nap för alla inblandade medan jag styrde upp lite packning och hängde framför datorn tills 3 då W kom hem från skolan och det var dags för hockey. Gooo Sweden körde vi först tills W kom på att det ju var USA som var det andra laget så då blev det fight. Vi hejade och skrek och skitungen hade full koll på hur det gick o vilka som gjorde mål :P Vi missade slutet och kom tillbaka precis när amerikanska flaggan hissades och retstickan skriker ut ; The america flag won Malin! Det var ju lite dåligt måste jag säga att vi förlorade men well.

Ikväll har jag varit på gomiddag hos Anette med alla hennes familjer och jag lyckades hitta en bortglömd kuragömmalekare långt inne i en skrubb. Efter det for jag och Vanessa på Target för att storshoppa, jag skulle ha en hårspraygrej och täckbyxor till bebis men hittade inget av det, V köpte hela vagnen full istället! Nu måste jag packa det sista sedan sova, imorgon går flyget mot Orlando, Florida. Så otroligt skönt det ska bli med lite värme. Det är inte jättevarmt men iaf runt 20, sen är det ju faktiskt rätt coolt med Disney World har jag kommit på också. I'm so excited!

1 kommentar: