tisdag 4 januari 2011

Snowtubing

Precis kommit hem från Nashoba valley där vi snowtubat i två timmar och det är så enormt roligt. Jag Marte Anette och hennes familj från Sverige, grabbarna på 9 och 11. Vi tävlade, åkte fort, körde omkull de som jobbade där, landade i en stor hög, kastade snöbollar, flög in i väggen och körde fast. Åh så roligt! Får absolut göras om. Idag var så mycket snabbare än förra gången jag åkte, nästan isigt och idag fick man inte åka tåg för då skulle man nog ha landat på parkeringen, det gjorde vi nästan ändå... Lite fint tänkte jag försöka bromsa under ett åk och satte ner foten, snodde runt och körde över min egen fot, AJ! Så nu sitter jag här med en hurtande fot så typiskt alltså. Dags att hoppa i sängen nu, lång dag imorgon.

1 kommentar:

  1. Du får bruke dine spa socks, hehe. :) Håper det er bedre med foten!

    SvaraRadera