tisdag 25 januari 2011

Tisdag i norskslottet

Dagens lediga tid har spenderats på bästa möjliga sätt, for till Marte och bakade bullar med henne och C, spelade lite spel och åt leverposteismacka till lunch. Innan det åt jag och Ella frukost, lekte och såg på Baby signing time, känner att tisdagen nästan inte kunnat börja bättre. Nu fick jag precis veta att det definitivt blir Bahamas veckan innan jag drar till Sverige också. Wiiihuuu på den! (C, visste du det eller fick du veta nu`? :P) Finns också en del andra lösa planer som jag håller tummarna hårt för. Det suger att det bara är två månader kvar men det kommer bli två grymma månader, I know it. Nu kommer snart tvillingarna hem från skolan, hoppas de är på gott humör för då kan vi hitta på något kul, det känner jag för idag. Ikväll far jag till SB en sväng och träffar vänner, sista gången för Natta, jag har några kvar. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar