söndag 23 januari 2011

My typical Sunday

Söndag, älskade söndag. Eller? Kom hem 5.55 för att börja jobba kl. 6, det var en babysitter här då föräldrarna var ute. Börjar jag jobba kl 6 en söndagkväll borde barnen vara badade och i pyjamas, redo för lite tv och sen sängen men inte idag såklart. Jag fick bada klart dom, stoppa i pyjamas, städa upp ett galet stökigt kök med leksaker överallt och sedan springa runt och leta gossen som var helt borta. Tack min favorit för att du lämnade allt så snällt til mig, precis vad jag behövde. Ska vi se något positivt i att jag snart flyger mot Sverige så är det att jag inte behöver bli så här arg på söndagar längre, det ska bli skönt.

Barnen var iaf söta och rara och maman o papan kom hem tidigare än väntat, inte för att det spelar sån stor roll but anyways.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar