torsdag 13 januari 2011

Twinsen fyra år

Mina små hjärtan har idag firat sin fjärde födelsedag, I can't belive it! Var tog mina bebisar vägen? När jag kom var de två år och två månader gamla små pluttar som kastade mat på golvet, sprang runt i blöja, hade ca 6 tänder var och det enda de kunde säga var typ No. Och nu? Pratar gör de båda som aldrig förr, blöja är ett minne blott och "no throwing food" var det lääänge sen jag sa nu. De gör i ordning sina egna mackor, klär på sig, kan vara ute och leka själva och det går att prata om och diskutera ordentliga saker med dom. Vad hände egentligen? Man kan ju lugnt påstå att det hänt en hel del under tiden jag funnits i deras liv, detta måste ändå vara de två åren då ett barn utvecklas mest och snabbast med störst skillnad och som har betydelse resten av livet, eller? Well, ett av dom största tillfällena om inte annat.



Kan ni förstå att de små plutthänderna på de två första bilderna tillhör samma barn som på de nedre?



GRATTIS älskade L och W, jag kan inte förstå att jag ska lämna er.

1 kommentar: