torsdag 20 januari 2011

'Cause you got growing up to do

Igår gick jag o la mig med hopp om att denna dag skulle bli bättre, går o lägger mig med samma känsla ikväll men utan större förhoppningar. Denna dagen var körd såfort vi kom utanför dörren, nu väntas snöstorm o troligen ingen skola för barnen imorgon och jag är verkligen inte i mood för det. Överhuvudtaget. Det finns bara en person som kan få mig pissed, ledsen, arg och allmänt bara superdepp, jag hatar att det blir så och jag vet att det inte är värt energin men det hjälps inte, det är min reaktion på det varenda gång och det suger. Dagen var körd redan 8.15 och * gjorde det inte bättre. Jag har varit en liten bitch hela dagen mot alla men denna gång tänker jag inte be om ursäkt, det var en sån dag och det enda vi kan hoppas på är att det är bättre imorn.

I moodet som morgonen gav mig kom jag ikväll också att tänka på att jag är så sjukt less på att bada barn. Jag har varit här i 697 dagar nu, vi säger att jag badar barn i snitt 5 kvällar per vecka, så har jag varit ledig några gånger men så har jag jobbat några helgkvällar också så vi räknar på i snitt 5 gånger per vecka. 697/7=99 veckor, 99*5= 495. Det betyder att jag förmodligen badat barnen ungefär 495 gånger och det mina vänner är helt sinnes. Är det okej att jag är less på det? Det är som samma grej varenda kväll...

Nu ska jag sova. Är det snöstorm i morgon em och omöjligt att köra bil tänker jag gå till Weston, så det så!


1 kommentar:

  1. Kom ihåg att ja finns här om du vill älta något! Oj va du är duktig på att bada barnen, mina badar Max varannan dag, som ledig va det varannan men nu kan det gå längre mellan gångerna dom badar när dom det ut som grisar helt enkelt, jag är för lat för flera dagar i veckan plus att kvällarna är kort ändå. Hoppas allt är bra malla å att barnen är som 3 små änglar idag :) kram

    SvaraRadera