måndag 3 januari 2011

Happy Birthday to me

Jag har haft en riktig toppenfödelsedag som började med att jag blev väckt av skönsång från Vickan, så glad överraskning sådär på morgonen. Hade fått sovmorgon till 12 så tog det bara lugnt och skypade lite, tog emot ca 80 grattis hälsningar på facebook, det är ju faktiskt helt galet men gör en, eller iaf mig, glad. Då jag började jobba väntade fina ballonger uppe som baby valt ut, lite myspys med henne sen fick hon sova medan twinsen for på kalas för en kompis. Jag pratade med Vicky, Mio och Tessan en sväng. 3.30 när twinsen var vakna och hemma knäppte vi på tvn i källaren och såg på semifinalen mellan Sverige och Ryssland medan vi själva spelade en tuff hockematch också. Sedan blev det tårtkalas och paketöppning, A hade fixat en fin och supergod glasstårta med oreo o choklad, oooom jag gillar det! Fick blåsa ut 25 ljus också... Fick en finfin liten tiara att ha på mig och jag Älskar presenten som jag fick av min familj men den är lite svår att förklara, jag ska iaf få veta lite om min framtid :) Spännande men också läskigt.
Vid sju kom Marte, Hannah och Vanessa över, sjungandes och med ljus i hembakade cupcakes, fina kort och paket, söta rara vänner så glad jag blev! Efter en stund kom också Nathalie. A hade fixat massor med sushi och så poppade vi en flaska champagne såhär på 25-årsdagen, vi hade myspys och vräkte i oss sushi och diskuterade hej vilt. När vi var mätta och belåtna flyttade vi ner till mig för att äta tårta och cupcakes, prata vidare och avslutade med ett avsnitt vänner. Vilken toppendag jag fick! Ska heller inte glömma att D kom hem med ett stort grönt kuvert idag och jag tackar mina Sverige vänner för de fina sakerna, tidningarna, godiset, bilderna och breven, jag blir så himla glad av sånt så jag tror inte ni förstår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar