söndag 2 januari 2011

Pissdag

Den här dagen har varit en såndär pissdag som man har ibland, inga större bekymmer men en del små som gör en pissig dag. De två major sakerna är väl att jag började med att pumpa tvål på tandborsten istf tandkräm, sedan när jag skulle handla balsam och en ny tandborste påvägen hem upptäckte jag först när jag kom i duschen och hade "packat in" håret att det inte blev sådär lent och mjukt som det ska, nehej då hade jag köpt schampo istället och självklart hade jag inte fått med mig någon ny tandborste hem. Tillpåköpet känner jag mig fortfarande bakis, men jobbade en stund med tre små änglar och har umgåtts med bästaste tjejerna och känner ändå såhär. Tok. Så jag vill bara be om ursäkt till alla berörda som blivit utsatta för mig idag, imorgon ska bli en bättre dag, nu checkar jag ut och går och lägger mig. Vill avsluta med att säga att jag annars haft en helt suveränt bra start på det nya året med effektivt umgänge med många goda vänner, I like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar