torsdag 12 november 2009

Alla slags adventures

Idag är ju en såndär torsdag då jag har barnen hemma hela dagen. Min och Tiltils playdate dag. Jag hade tänkte göra något "roligt" idag och hade stora planer på att fara på äventyrsbad. Nehej, dom öppnar inte förns kl 3 på torsdagar, min enda dag att göra utflykter på, inte bra! Vi hittade på andra äventyr ist, tog våra små och for till nyöppnade The legacy place to Matilda skulle storshoppa. Nya stora fina Wholefoods susade vi runt på med kundvagnarna full med ungar och hittade massor av gott. Tog en fikastund i caféhörnan och lät barnen leka lite i lekhörnan innan vi for hem. Nu sussar de faktiskt sött och jag har en stund för mig själv. I em ska vi fara till biblan och lämna tillbaka våra filmer.

Igår hade jag 10 kompisar över och vi sjöng så det eka i hela huset, härligt härligt! Hög luciafeeling med tända ljus och pepparkakor.

Ikväll förstår ni är nå skådespelare från Twiligt på natick mall här så jag planerar att fara dit, herregud, har ju inte sett endaste kändis här ännu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar