onsdag 18 november 2009

Planering

Vad roligt att iaf en uppskattade att höra min otroligt vackra stämma! :)

Jag har haft en bra dag med snälla barn, vi tog en sväng till biblan på eftermiddagen och hämtade upp ett pass så imorn ska vi till the childrens discovery museum, blir spännande med något nytt. Strax innan sju kom Matilda, Sandra och Julia över och tillagade en klassiker som får mig att tänka på gymnasieklassen på något vis. Och lite på Emma. Svamp o bacon sås med creme fraiche och så spagetti! Mycket gott och fint med matsällskap. Började kolla på lite framtida resor också och nu ska jag bara kolla med familjen sen bokar jag Sverige. Hittade skitbra resa 20-31 januari, billigt och supertider, håll tummarna att allt funkar o att den finns kvar ett tag till!

Vi börade också kolla på Los Angeles o lite mer California för februari och jag hoppas det ska funka för alla och gå att boka snart med. Här ska nu ut och resas! Åh vad pepp jag blir, vill boka och planera och bara vänta och längta! Insåg förresten att jag behöver en ny kalender nu då denna hängt med i ett år och börjar ta slut. Får ta och köpa en på fredag. Sen behöver jag nya promenad/jogging skor så vi kan ta tag i det med.

Efter att ha droppat barnen på skolan idag borde jag ha skrivit min läxa till i helgen men ist packad jag väskan till Bahamas och rensade ur garderob och byrå. Bra jobbat där Malla!

Denna gillar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar